Преди заминаване…

Забавно, още не съм приключил с постовете за последното пътуване а ето, че след два два дни заминавам отново към Шотландия. Този път прекачването ще е в Цюрих – пет часа престой на летището(само дано накрая да не трябва да си бия шамари от скука).

Днес се загледах в състоянието на бюрото ми докато си оправях багаж и т.н. и ми стана малко смешно, защото установих, че бюрото ми преди пътуване в чужбина много напомня на сцена от шпионски роман/филм – разпечатани boarding pass-ове, разни записки и бележки на различна тематика, едно пликче със евро центове, едно пликче с английски монети, евро банкноти и английски лири, тъмни очила, мобилен телефон, фотоапарат със сменяема оптика и т.н. Само ми липсват количеството паспорти с еднакви снимки и различни имена(за съжаление ми се полага само един). Честно казано ми е малко смешно, че за да стигна от една държава в Европа до друга Европейска държава трябва да разполагам с два вида валута(при положение, че всички замесени държави са в ЕС), но няма как – трябва да си гарантирам оцеляването в Цюрих(пет часа са си пет часа), а и оцеляването в Шотландия.

Надявам се само преди заминаването ми да съм приключил с последното пътуване, тоест с постовете за него, за да мога да започна на чисто с новото пътуване(което се очертава да е не по-малко интересно).

Ти какво ще кажеш...?

