Шотландия – Ден 11 – …и обратно към BG – Сайнт Андрюс -> Единбург -> Амстердам -> София

И алармата за ставане звънна…в 03:20 сутринта – време е да се отправим към летището на Единбург и да потеглим обратно към България. Станахме, облякохме се, последна проверка на багажите, всичко ли сме взели – каквото сме забравили да свирне от някъде и т.н… знаете как е преди заминаване. Хващаме куфарите и се отправяме към чакащото ни на паркинга такси(тъй като не си намерихме другарчета за пътуването удоволствието ще ни излезе към 70 английски лири), натоварихме се на таксито и потеглихме в нощта към Единбург – досега не съм виждал толкова спокойни пътища. Честно казано по-голямата част от пътуването към летището я проспах, спомням си, че Люлина поддържаше някакъв casual разговор с шофьора – колкото да не е тихо в колата.

Като стигнахме на летището навън беше все така тъмно и студено. Влизайки в летището и минавайки през багажи и проверки установихме, че заведението където правят мису супа не работи толкова рано сутрин, затова закуската ни се сведе до една супа и два сандвича на пейките за изчакване пред gate-a(сандвичите не бяха лоши, но все пак не бяха мису супа).

Тук някъде(между закуската и безпредметното чакане) започна да става интересно…и двата ни полета закъсняваха – излитахме по едно и също време, но аз летях през Амстердам, а Люлина през Париж(летище Жарл-freakin-Дьо Гол) и двамата нямахме много време за прекачване и закъснението на полетите започна сериозно да ни тревожи…

В крайна сметка и двамата излетяхме със закъснение – аз първи, Люлина след мене. В Амстердам аз успях да си хвана прекачването(имах някъде към 30 минути за което), но за съжаление Лю нямаше моя късмет(Господин Дьо Гол е най-голямото летище в Европа все пак) и остана да чака полет за 18:00 вечерта – поне нямаше да нощува в Париж.

Приземявайки се в София научих радостната вест за предстоящото полудневно безпаметно висене на Люлина в Париж – добре поне, че имаше кой да ме вземе мене от летището в София.

Така приключи първото ми посещение в Холандия и Шотландия – много динамично, весело, на моменти слънчево, на моменти мъгливо, но винаги усмихнато и забавно. Пътуването в чужбина, независимо по какъв повод винаги крие едно особено очарование и успява да се запечата в съзнанието на човек.

Странно, че последният пост от серията се оказа и най-кратък от всички… може би, защото завръщането на дадено място винаги крие зад себе си раздялата с друго, а поне на мен ми е трудно да съм многословен при раздялата с едно място което ми подари невероятни мигове и спомени за цял живот.

 
Предишен пост от серията тук.

Първи пост от серията тук.

Ти какво ще кажеш...?

