Усмивки от старите… страници

Днес реших да проявя известна доза героизъм – разрових се из разни стари тетрадки, записки, нахвърляни текстове и т.н. По време на това геройско ровене, което може просто да наречем “До Гимназията и обратно” попаднах на някои интересни неща, останали да събират прах през годините. Няма да ви лъжа и да ви разтягам локуми, че съм открил някакви невероятни, умни и блестящи мой писания, които просто няма как да не видят бял свят. Напротив…към повечето от тях имам определено смесени чувства клонящи между тезата “Абе… тия неща как съм решил да ги напиша изобщо…” и оптимистично-сляпата-творчески-захранена вяра, че с малко промени тук-там една две кръпки, забърсване с мокър парцал и пускане в центрофуга при 800 оборота…нещата ще придобият по-приличен и красив вид.

Затова…в името на експеримента и чистото любопитство…реших, че тези неща заслужават да получат своето почетно място в блога ми. Предупреждавам, че няма да изсипя всичката манджа наведнъж в очакване да видя кое точно произведение предизвиква най-силни газове или разстройство…

Ще пускам нещата малко по малко – къде с промени, къде в оригинал от преди 6-7 години, къде с добавки…

Първото нещо което реших да кача в блога е един от ранните ми(и изключително редки) опити за писане на поезия…в случая – бели стихове. В този случай, нещата са си непокътнати и в оригинал, както са били преди поне седем години(не съм сигурен точно колко).Честно казано имам смесени чувства към това свое лирично излияние и не съм сигурен дали ми харесва или не…(ако след време изчезни от блога да знаете, че съм си решил дилемата)

Изгубих се в гората на мечтите,

слънцето се скри, настана мрак.

Стигнах някак до полето,

но пътя си не виждах аз в мрака.

 

Погледнах аз напред – хоризонтът облян в светлина,

дали това е моето светло бъдеще

или просто нощен град?

 

Но полето е все така тъмно,

изгубено в мрака от съмнения и страхове,

обвито в тъмнина от безнадежност и подтиснати проблеми.

Бръкнах в левия си джоб и намерих фенерче,

но ще има ли в десния батерии?

 

 

Ти какво ще кажеш...?

