Ето как долитат “крилатите” дамски приятели до България

Предупреждение: Следващите параграфи и фотографии съдържат материали, които не са за хора със слаби нерви и чувствителни стомаси!!!

Взимайки активно участие в семейния бизнес често ми се налага да извършвам много и най-различни дейности. Като се започне от подреждане на складове, приготвяне на стока, зареждане на магазини, мине се през поддръжка на цялата компютърна и офис техника и се стигне до изработката на печатни рекламни материали – It’s all me!

Някъде там….из всичките тези дейности се намира и тази по разтоварването на пристигащи ТИР-ове със стока от Европа. Тъй като родните транспортни фирми гледат да изкарат максимум пари от всеки един международен курс(тоест гледат ТИР да се пръска по шевовете ако е възможно) много често ми се е налагало буквално да разривам стока, която е затрупала нашата…или която е просто нахвърляна върху нашата. Сблъсквал съм се с какво ли не – мокри кърпички, изолационна вата, коктейлни сиропи, картонени и пластмасови опаковки и т.н., но честно ви казвам досега не се бях сблъсквал с това което ми се наложи да правя при стоварването на последния ТИР(а.к.а те такова чудо нема!!!).

Отваряйки ремаркето на ТИР-а се оказва, че нашата стока е буквално зарината под два тона дамски превръзки! И не ви говоря за прилежно опаковани, подредени и пакетирани дамски превръзки а за безразборно нахвърляни прозрачни чували с насипни дамски превръзки в тях(някои в найлонови опаковки, някои не). Попитах шофьора на камиона защо ги транспортират по този начин и не трябва ли все пак да се спазват някакви хигиенни и санитарни изисквания….той ми отговори, че превръзките така ги транспортирали и, че някаква фирма ги стерилизирала и опаковала, преди да ги пусне в търговската мрежа. Наистина се надявам думите на шофьора да са истина, но знам ли….все пак живеем в нашата любима сметкаджийска държава и аз лично винаги гледам съмнително на подобни неща.

от върха на купчината

от върха на купчината

Но въпреки всичко бях шокиран от тоталната липса на хигиена при транспортирането на тези дамски превръзки, имаше скъсани чували, разхвърляни превръзки из целия ТИР, чували и превръзки изцапани с машинно масло от превозвания под тях багер(споменах ли, че имаше багер в камиона?). И всичко това ми мина през ръцете – два тона превръзки, прехвърлени от единия край на камиона в другия за да може да си стигнем до стоката. Честно казано бях толкова възмутен и шокиран от тази гледка, че нямаше как да не направя и снимки с телефона си, защото смятам, че това е нещо което трябва да се види!

ииии с крилца...

ииии с крилца…

Както разбрах от шофьора така опаковани превръзките се купували направо на килограм и да ви кажа честно в някои от чувалите имаше камъни, прах, найлони, хартии, тиксо и т.н. боклуци – все едно, че някой е хванал и е измел пода на склада си (това е една характерна смесица от боклуци, която няма как да се сбърка)! Просто цялата гледка на тези чували навяваше мисълта за бракувана или преоценена стока купена на безценица. Да не говорим, че част от разсипалите се превръзки бяха полепнали по багера, което допринасяше за романтиката на обстановката.

Не знам просто как да коментирам….освен, че се надявам наистина някой, някъде да извършва дезинфекция на тези превръзки преди да ги пусне в търговската мрежа из страната. И също така искам да споделя и коментара на един мой колега когато му казах, че досега не ми се е случвало да съм заринат до уши в дамски превръзки, той ме погледна и отвърна: “Поне не са втора употреба…“.

още една панорама близък кадър

Ти какво ще кажеш...?

